Vragen of info?

mai-mila@hotmail.be

vrijdag 4 april 2014

Jeansrokje ietsje anders

Onze oudste dochter draagt graag jeansrokjes, zelf vind ik er niet zoveel aan want dat ziet er eigenlijk altijd hetzelfde uit.

Omdat ik nog een lap donkere jeansstof had liggen en een fluo rekker maakte ik een rekrokje.


Ik zette eronderaan nog een fluopaspelband om het wat "af" te maken. En dat heb ik mij beklaagd... De paspel is gemaakt uit een synthetisch stofje dat enorm gleed onder mijn machine... Vandaar dat het niet altijd even recht gestikt is, dat zal nog wat oefenen worden. (Niet dat ik dat erg vind!)
De fluo rekker en garen zijn zo "fluo" dat het bijna niet zichtbaar is op foto. Maar geloof mij het is "FLUO".

En nu afwachten wat de dochter ervan zal vinden...

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat fluo-accent! Ik nomineerde je zonet voor de Liebster Award. Ga snel kijken op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen