Vragen of info?

mai-mila@hotmail.be

vrijdag 23 december 2011

Secret Santa!

Vorige week vrijdag mocht ik mijn Secret Santa pakje ontvangen.
Net als vorig jaar had ik geluk een Secret Santa te hebben die voor mij een handtas maakte!
Namelijk deze
Mijn Secret Santa was een beetje bang dat ik de kleur niet mooi zou vinden. Op mijn moodboard had ik geschreven dat ik van rode tinten hield. Maar ze was een beetje eigenwijs (zoals ze zelf zei) en maakte een blauwe tas met oranje voering. Maar geen paniek Pluto meisje ik vond de kleur prachtig!

Ze maakte ook nog een prachtige tekening met quote:


Bedankt Secret Santa en bedankt Tess voor de organisatie!

Ik hoop dat mijn Secret Santa slachtoffer haar pakje ondertussen ook al gekregen heeft.  Aangezien ik een tijdje zonder fototoestel zat heb ik er geen foto van kunnen nemen, dus ik hoop dat zij een foto op haar blog zal plaatsen.

2 opmerkingen:

  1. Het pakje is eindelijk aangekomen, het is een secret-einde-jaartje geworden ;o) Je hebt me heel er verwend, bedankt ! xxx

    Na een lange shopdag in Antwerpen met een veel te dunne jas ga ik me zo dadelijk verwarmen met overheerlijke chocolademelk, de muts die had ik daarstraks goed kunnen gebruiken en de oorbelletjes zullen mijn nieuwjaarsoutfit opsieren, samen met mijn rode laarzen!

    Fijn eindejaar nog
    Annouk www.buddykids.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen