Vragen of info?

mai-mila@hotmail.be

maandag 14 november 2011

Stiel en Stijl

Afgelopen vrijdag ging ik met mijn oudste dochter naar stiel en stijl.
De locatie was prachtig en aangezien het al avond was en er kaarsjes en lichtjes buiten branden was het echt sprookjesachtig. Binnen was het ook erg mooi maar de kamertjes waren klein en de trap was heel smal. Daarbij was er ook enorm veel volk wat het erg moeilijk maakte om overal goed te kunnen rondkijken. Spijtig... Daarom gingen we snel op zoek naar Tante Hilde want bij haar had ik 2 popjes besteld.
Juliette voor mijn metekindje en Camila voor mijn jongste dochtertje.
Mooi om te zien dat Juliette echt op Juliette lijkt en Camila op Camila.
Grappig dat de pop Juliette een beetje groter is dan de pop Camila, want dit is in het echt ook zo...

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke popjes! Ook erg leuk dat er gelijkenissen zijn tussen de meisjes en de popjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he die popjes.
    We hadden er al eentje voor de oudste dochter maar de jongste ging er altijd mee lopen... Dus het was tijd om voor de jongste ook eentje te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk jouw blog tegen te komen! Mooie juweeltjes, mooie naam van je dochter (wij dachten ook nog aan die naam voor onze dochter). En deze popjes die zijn inderdaad heel schattig, ik ben ze ook al een paar keer tegen gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen