Vragen of info?

mai-mila@hotmail.be

zaterdag 25 september 2010

Wat een ontdekking!

Eigenlijk was het niet ik, maar Oma die de ontdekking deed...
De ontdekking is een schoenwinkeltje uit vervlogen tijden dat een uitverkoop doet!
Wat een prachtige kinderschoenen hadden ze daar! en laarsjes en houten klompjes met retro tekeningen op en nog veel meer moois.
De laarsjes en schoentjes heb ik gevonden in de maten die ik zocht, de klompjes vond de heer des huize niet en vroeg mij om terug te komen als mevrouw thuis was, wat ik zeker ga doen!!

                              Gelakte rubberen laarsjes (echte rubber hé geen plastiek! vezekerde de man mij...)

en schoentjes voor de jongste dochter, hopelijk passen ze op het juiste moment maar ik kon ze echt niet laten staan!

4 opmerkingen:

  1. Het is een winkeltje vlag naast de kerk in Zandhoven.
    Het exacte adres weet ik niet maar ik kan er wel achterkomen.
    Ik ben er vrijdag terug geweest en heb er mooie eerste stapbottinekes met veters gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mo goddekke, ik ben vrijdag ook in Zandhoven geweest, hadden ze er nog veel?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh das spijtig.
    Ja, veel dat kan ik niet zo zeggen er staan er een paar in de vitrine maar ze haalt er ook altijd vanachter nog wat uit haar magazijn als je een pepaalde maat zoekt.

    BeantwoordenVerwijderen